duminică, 9 martie 2014

Vinete Thai Long Green

Vinetele Thai Long Green,sunt un soi timpuriu cu fructe lungi,subtiri,lungime de 20-30 cm,avand culoare verde lamaie,de preferat a fi culese cand sunt tinere .
Vinetele Thai Long Green sunt unul din soiurile cele mai gustoase si foarte fragede.
Plante inalte si foarte productive.
Perioada de vegetaţie: 75-85 zile
Vinetele Thai Long Green sunt plante mari si viguroase,cultivare prin rasad.
Vinetele Thai Long Green,sunt o varietate de vinete folosite în principal în bucataria thailandeza.
Vinetele thai sunt ingrediente esențiale în diverse feluri de mâncare,in curry roșu vinetele thailandeze sunt fierte,iar acestea devin mai moi și absorb aroma sosului.

Vinete-in-gradina-cultivare

Gradina-mirela-conasii-ardei-si-vinetele-bio

Gradina-mirela.-vinetele-si-acidul-boric.-avortarea florilor


Vinete Thai Long Green  - 5 sem - 3 lei

Comenzile se fac prin email :
rmonilife86@gmail.com 


Expedierea se face prin Posta Romana,
comanda minima 40 lei,

plata ramburs plus taxe postale 12 lei

Semintele sunt ambalate in pungute ziplock, 
etichetate cu denumirea semintelor.
expediate intr-un plic antisoc.
 

2 comentarii:

  1. Buna dimineata, foarte interesant soi, eu n-am prea incercat soiurile exotice, am mers pe cele clasice, Pana corbului, Long purple si Bucurestene. dar, toate au un inceput. O duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,toate au un inceput.
      Am cultivat si eu soiurile clasice,dar acum imi plac experimentele cu tot felul de noutati.
      Numai bine!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita,comentariile sunt binevenite.